Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 13:18 - Клипове със загадки
Автор: rebellion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5752 Коментари: 18 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дали знаем всичко за явленията , които наблюдаваме в небето ?Тези клипове не са еднозначни в отговора . Преценете и вие . 










Гласувай:
23



1. estirbg - ИСУС НИ Е ПРЕДУПРЕДИЛ
28.01.2011 18:24
:...и ще има големи трусове, и в разни места глад и мор; ще има и ужаси и ГОЛЕМИ ЗНАМЕНИЯ от небето." Лука 26:11
цитирай
2. rebellion - :. . . и ще има големи трусове, и в р...
28.01.2011 18:26
estirbg написа:
:...и ще има големи трусове, и в разни места глад и мор; ще има и ужаси и ГОЛЕМИ ЗНАМЕНИЯ от небето." Лука 26:11

Добре е, че този път не спомена Йехова !
Хрумна ми - ти да не си от Свидетели на Йехова ?
цитирай
3. estirbg - Ако ме четеше, щеше да забележиш, че съм против всички религии и всякакви догми, които изопачават Словото
28.01.2011 21:29
Създателят на "Свидетели на Йехова" е масон 33 степен...
Защо реши, че съм към тях?
цитирай
4. rebellion - Създателят на "Свидетели на ...
28.01.2011 21:35
estirbg написа:
Създателят на "Свидетели на Йехова" е масон 33 степен...
Защо реши, че съм към тях?

Стилът ти на изказ много напомня за тях . Твоя воля ! Масоните се нуждаят точно от такива като теб - въобразили си, че притежават цялата Истина !
цитирай
5. estirbg - Нямам нищо общо с масоните - имам върла непримиримост към моралния упадък и духовните заблуждения -
28.01.2011 21:42
И Исус е бил нетолерантен към греха - Прочети това, после ще ти стане ясно,че изказът ми е съвсем уместен и адекватен към днешните времена:
http://estirbg.blog.bg/technology/2011/01/23/i-kato-me-razpynaha-rekoha-quot-amin-quot.672601
цитирай
6. rebellion - И Исус е бил нетолерантен към греха - ...
28.01.2011 21:53
estirbg написа:
И Исус е бил нетолерантен към греха - Прочети това, после ще ти стане ясно,че изказът ми е съвсем уместен и адекватен към днешните времена:
http://estirbg.blog.bg/technology/2011/01/23/i-kato-me-razpynaha-rekoha-quot-amin-quot.672601

Сега съм ангажиран , нямам време за твоя постинг !
цитирай
7. estirbg - Което значи, че нямаш време за себе си!...
28.01.2011 22:10
Твоя воля, аз само предлагам, ти разполагаш (и пак хипотетично, защото животът ни е в ръцете на Създателя, не се знае кога Той ще каже"Претеглен си на везните, и си бил намерен недостатъчен"Данийл 5:27)
Жив и здрав бъди, само наминавах, само споделих, пък ти заповядай да поспорим, но не се опитвай да ме уязвиш с несъстоятелни обвинения и идентификации към нечисти църкви...
цитирай
8. rebellion - Твоя воля, аз само предлагам, ти ...
28.01.2011 22:21
estirbg написа:
Твоя воля, аз само предлагам, ти разполагаш (и пак хипотетично, защото животът ни е в ръцете на Създателя, не се знае кога Той ще каже"Претеглен си на везните, и си бил намерен недостатъчен"Данийл 5:27)
Жив и здрав бъди, само наминавах, само споделих, пък ти заповядай да поспорим, но не се опитвай да ме уязвиш с несъстоятелни обвинения и идентификации към нечисти църкви...

Освен да ти благодаря за положените усилия ... и да те благословя !
цитирай
9. estirbg - Задръж си ги! Не са ми нужни човешки благословения!
28.01.2011 22:28
Знам ги аз тези...с уста благославят, а със сърце кълнат. Не знаят, че когото изобличавам е за негово добро и "поправление", и ако го правя, то е за тяхно спасение, а не "погубление". Боли ме за всяка душа, която Луцифер омотава в сладки приказки и я отнася...само, че ти си много далеч от тази л ю б о в!
цитирай
10. rebellion - Знам ги аз тези. . . с уста благосл...
28.01.2011 22:31
estirbg написа:
Знам ги аз тези...с уста благославят, а със сърце кълнат. Не знаят, че когото изобличавам е за негово добро и "поправление", и ако го правя, то е за тяхно спасение, а не "погубление". Боли ме за всяка душа, която Луцифер омотава в сладки приказки и я отнася...само, че ти си много далеч от тази л ю б о в!

Ти за спасена ли се смяташ при това положение ? От кой е твоето пълномощно ?
цитирай
11. estirbg - Твърдо мога да потвърдя това, само когато се видя, че съм на небето...
28.01.2011 22:38
Ще има още много изпитания, приятелю, но за кратко време...после ще броят пилците. Сега живея с дръзновението..., после с изпълнението, дай Боже, ако не съгреша някъде...
цитирай
12. rebellion - Ще има още много изпитания, прия...
28.01.2011 22:46
estirbg написа:
Ще има още много изпитания, приятелю, но за кратко време...после ще броят пилците. Сега живея с дръзновението..., после с изпълнението, дай Боже, ако не съгреша някъде...

Ще ме принудиш да ти дам едно огледало , в което да се огледаш ( ако можеш ) - взето е от блога на taidzi , за ниско ниво на инкарнации : Инкарнациите от ниско ниво Религията се превръща в опиат за масите по време на инкарнациите от ниско ниво поради страховете от несъществуващите, но обявени за съществуващи божества. Инкарнациите от ниско ниво са пехотата на полярностите.
Ако имаш още съмнения - отнеси се и към misbis !
цитирай
13. estirbg - Не ме карай да отварям моя арсенал,
28.01.2011 22:57
знаеш, че отворя ли го пак ще има битки, а пък е петък вечер...
А от петък залез слънце, до събота залез слънце е Ден на освещение и Ден на Бога, няма да нарушавам Заповедтта му (дето ти я ненавиждаш!)...
Така че те оставям в мир. Отивам да чета! Спокойна вечер! Ще намина пак...и дано да си по-сговорчив...Бог да бди над теб!
цитирай
14. rebellion - знаеш, че отворя ли го пак ще има б...
28.01.2011 23:00
estirbg написа:
знаеш, че отворя ли го пак ще има битки, а пък е петък вечер...
А от петък залез слънце, до събота залез слънце е Ден на освещение и Ден на Бога, няма да нарушавам Заповедтта му (дето ти я ненавиждаш!)...
Така че те оставям в мир. Отивам да чета! Спокойна вечер! Ще намина пак...и дано да си по-сговорчив...Бог да бди над теб!

Приятна почивка !
цитирай
15. анонимен - това са монтажи !!!
28.01.2011 23:15
това са монтажи !!!
цитирай
16. rebellion - това са монтажи !!! И как точно ...
28.01.2011 23:18
анонимен написа:
това са монтажи !!!

И как точно прецени ?
цитирай
17. ferdi - :))))
29.01.2011 09:52
Развеселихте ме :)))
А клиповете са много интересни.. особено този последния с луната?! Яд ме е че нямам телескоп! Аз ей тук гледам подобни :
http://poleshift.ning.com/video

Поздрави Ребелион!
цитирай
18. rebellion - Развеселихте ме :))) А клиповете ...
29.01.2011 12:04
ferdi написа:
Развеселихте ме :)))
А клиповете са много интересни.. особено този последния с луната?! Яд ме е че нямам телескоп! Аз ей тук гледам подобни :
http://poleshift.ning.com/video

Поздрави Ребелион!

Хубав избор на сайт Ферди ! Поздрави за идеята , която даваш , а телескопа - може да го дочакаме :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rebellion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 640081
Постинги: 131
Коментари: 549
Гласове: 1703
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930