Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2010 19:12 - Кой е големият въпрос, на който трябва да отговорим ?
Автор: rebellion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8777 Коментари: 26 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Един учен, който чух преди време по телевизията, сподели, че Големият въпрос е : "Как се е формирала Вселената ? ". Но наистина ли е той ? 
     Аз бих казал - не. Това, как се е формирала Вселената е крайно интересно, но не и чак толкова важно нещо, което да ни помогне да намерим пътеката, която ще ни изведе от тази каша.
     Онова, което наистина трябва да знаем - е кои сме ние и какво правим тук в този период на фантастична промяна и трансформация на Земята. Ако разберем това, ще получим постепенно и всички други отговори - включително и как се е формирала Вселената. Без това вникване в истинската природа на живота ние ще продължим да сме хипнотизирани от този материален свят и мощно контролирани от неговите илюзии и от онези погрешно насочени сили, които се опитват да ни превърнат почти в зомбита. С други думи - ще унищожим себе си.
      Иронията е в това, че информацията, от която се нуждаем, вече съществува, но изводите от това познание са толкова катастрофални за религиите, учрежденската наука, образованието и цялата икономическа , политическа , индустриална и военна система, че тези отговори са били потулени. Когато премълчаването не е било възможно, онези, имали смелостта да дадат словесен израз на тези вечни схващания, били изложени на присмех, порицавани и подценявани по всички възможни начини. Ние все още говорим за "Великите мистерии на живота", но те си остават просто "мистерии" заради последиците за системата, в случай че бъдат разрешени. Тук говорим за най-монументалния контратрик в историята на човешката раса, ловка измама, в която са въвлечени не само хората, а и други области на Вселената. Това е вид "черна магия", постигнала такъв успех, че умовете на мнозинството хора са били програмирани така, че да забравят кои са, откъде са дошли и какво правят тук днес.
      Време е за откровеност. Ние сега сме раса от роботи. Превърнати сме в раса от програмирани умове, които могат да бъдат убедени да вярват и да вършат почти всичко, докато лъжите и дезинформацията продължават капка по капка да ни бомбардират чрез нашите политически системи, медиите, религията, училищата, университетите и чрез проникване в нашето съзнание на други метафизични източници, които искат да превърнат тази планета в затвор за зомбита. Но постепенно хората се пробуждат. Вместо смирено да приемат всекидневната храна, насочена към контрол над ума, все повече и повече хора започват да виждат света в нова светлина и да си задават въпроси, които никога не са си задавали преди.
      Човечеството е обхванато от духовна амнезия, която ни е отвела до тъмната и опасна пътека, от която ние сега се опитваме да избягаме или не, в зависимост от избора, който правим. Паметта ви пази нещо от онова, което сте преживели в този физически живот, но човечеството е загубило връзка със своята по-висша памет ; онази част от нас, която знае "Големите отговори" на "Големите въпроси".
      Онези, които са тръгнали по този път на преоткриване на истинската ни същност , са пробудените съзнания. От жизненоважно значение за планетата и човечеството е да се събудят колкото се може повече хора и да поемат това пътуване. Само като възстановим отново контакта с висшите нива на битието си и продължим да го разширяваме, ще имаме достъп до информацията и любовта, от която толкова отчаяно се нуждаем, за да се изцелим и така да помогнем за излекуването на Земята. Изправени сме на прага на една неописуема и неразбираема промяна. Не можем да знаем с точност какво ще се разкрие пред нас, защото с всяка изминала минута хората въздействат върху детайлите, но можем да сме сигурни, че нищо и никой няма да остане незасегнат от онова, което става по планетата. Вярвам , че тези промени са предвестници на много, много по-добър свят.онзи, който проучваме сега. Мисля, че Волтер е казал : "Онези, които вярват в абсурдното, вършат варварщини." Човечеството от много векове насам е живо доказателство за това.

      Ние сме в период на пробуждане, когато вярата в абсурдното ще стане част от човешката история, а не самата основа на човешкия живот.


 

http://taidzi.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/01/koi-e-golemiiat-vypros-na-koito-triabva-da-otgovorim.570491

 


Тагове:   въпрос,   отговорим,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - След това, което прочетох - нямам ...
18.09.2010 19:36
След това, което прочетох - нямам думи
цитирай
2. анонимен - И как един объркан мозък като твоя да ...
18.09.2010 19:38
И как един объркан мозък като твоя да обясни "промените" ?
цитирай
3. podvodni - Големият въпрос зависи от гледната ...
18.09.2010 19:47
Големият въпрос зависи от гледната точка и позиция. За световната олигархия и илюминати големият въпрос е как да отдалечат колкото се може повече хора от пробуждането. За тези който са наясно с процесите и законите големият въпрос е дали времето ще е достатъчно за пробуждането на максимален брой хора, преди Гея да е взела решението на проблема в свои ръце. Някъде по средата остава кабинетната наука. Подхвърлянето на темата за създаването на вселената е ход който цели впускането в един път, осеян с много капани и доста, доста дълъг. По този начин се цели временното отклоняване от наистина важните въпроси. Въпреки че в крайна сметка откритията които ще се направят в тази насока ще покажат, че днешноте постулати на науката са безкрайно погрешни. Но надеждата е, това да стане в много, много далечно бъдеще.
А промените, те ще станат въпреки нас, независимо от гледната точка и желание.
Мнозина са звани, но малцина призвани. Защото човек предполага, а БОГ разполага.
цитирай
4. rebellion - След това, което прочетох - нямам ...
18.09.2010 20:02
анонимен написа:
След това, което прочетох - нямам думи

Очаквах какво ли не, но такъв коментар !!!!
цитирай
5. rebellion - И как един объркан мозък като твоя да ...
18.09.2010 20:04
анонимен написа:
И как един объркан мозък като твоя да обясни "промените" ?

Объркан или не - все още добре ми служи да се ориентирам в ситуацията !
цитирай
6. rebellion - Големият въпрос зависи от гледната ...
18.09.2010 20:06
podvodni написа:
Големият въпрос зависи от гледната точка и позиция. За световната олигархия и илюминати големият въпрос е как да отдалечат колкото се може повече хора от пробуждането. За тези който са наясно с процесите и законите големият въпрос е дали времето ще е достатъчно за пробуждането на максимален брой хора, преди Гея да е взела решението на проблема в свои ръце. Някъде по средата остава кабинетната наука. Подхвърлянето на темата за създаването на вселената е ход който цели впускането в един път, осеян с много капани и доста, доста дълъг. По този начин се цели временното отклоняване от наистина важните въпроси. Въпреки че в крайна сметка откритията които ще се направят в тази насока ще покажат, че днешноте постулати на науката са безкрайно погрешни. Но надеждата е, това да стане в много, много далечно бъдеще.
А промените, те ще станат въпреки нас, независимо от гледната точка и желание.
Мнозина са звани, но малцина призвани. Защото човек предполага, а БОГ разполага.

Ти казваш основните насоки , остава да се добави егоцентризма и неговите производни в отношенията между хората .
цитирай
7. podvodni - Разбира се. Без засилването на е...
18.09.2010 20:22
Разбира се. Без засилването на егоцентризма и егоизма като движещи сили на прогреса и напредъка, а най-вече на пазарната система отдалечаването от пробуждането не би било успешно. В насаждането на егоцентризма като ценностна система са впрегнати абсолютно всички институции, от медии та до образование. И най-странното е че, това се води за християнска добродетел. А в същност във всички религии с изключение на юдаизма е застъпено социалното начало и поведение. Ако наистина се замислим християнството е своего рода социализъм. Същото важи и за мосюлманството, будизма и др. Както писах единственото изключение е юдаизма. То именно за това и всички илюминати и световната олигархия са талмудисти и юдаисти.
цитирай
8. rebellion - Разбира се. Без засилването на е...
18.09.2010 20:26
podvodni написа:
Разбира се. Без засилването на егоцентризма и егоизма като движещи сили на прогреса и напредъка, а най-вече на пазарната система отдалечаването от пробуждането не би било успешно. В насаждането на егоцентризма като ценностна система са впрегнати абсолютно всички институции, от медии та до образование. И най-странното е че, това се води за християнска добродетел. А в същност във всички религии с изключение на юдаизма е застъпено социалното начало и поведение. Ако наистина се замислим християнството е своего рода социализъм. Същото важи и за мосюлманството, будизма и др. Както писах единственото изключение е юдаизма. То именно за това и всички илюминати и световната олигархия са талмудисти и юдаисти.

Поставяне на човека под зависимостта на пари, власт, материални ценности, чувство за сигурност и битка за оцеляване!
Разделяне на човека между сърцето и разума, същността и егото му!
Предлагане на разума на различни стратегии за оцеляване, неотчитащи до една, наличието на същността или душата!
Впрягане на разума в насока, която го отвежда от По-важните установки, като се подменят Главните неща с илюзорни потребности!
Ето, точно така се процедира сега с човека!
цитирай
9. podvodni - Това са само форми за оцеляване, а не ...
18.09.2010 20:49
Това са само форми за оцеляване, а не истински живот. Всъщност трудностите създавани целенасоцено да доведат нашено ежедневие до точката на оцеляване предлагат и своето решетие. Бунт, революция, непокорство, стремеж към справедливост.
"Трудностите" породени от нашите действия или бездействия са само и единствено опитности, или поредното стъпало в нашето израстване. А върховното израстване се получава тогава когато ние приемем и обикнем опитностите.
Всеки въпрос носи и своят отговор. Всяка трудност - своето решение.
Това е истинският живот даден от Бог.
цитирай
10. rebellion - Това са само форми за оцеляване, а не ...
18.09.2010 20:52
podvodni написа:
Това са само форми за оцеляване, а не истински живот. Всъщност трудностите създавани целенасоцено да доведат нашено ежедневие до точката на оцеляване предлагат и своето решетие. Бунт, революция, непокорство, стремеж към справедливост.
"Трудностите" породени от нашите действия или бездействия са само и единствено опитности, или поредното стъпало в нашето израстване. А върховното израстване се получава тогава когато ние приемем и обикнем опитностите.
Всеки въпрос носи и своят отговор. Всяка трудност - своето решение.
Това е истинският живот даден от Бог.

В условията, в които живее човечеството през последните години, се видя как е възможно човешкото съзнание да се развива: с наука – за тези, които имаха условия да ползват нови знания; без наука – за тези, които останаха изолирани от напредналата цивилизация; с Бог – за тези, които търсиха духовен живот; без Бог – за тези, които пренебрегнаха изконното Божествено начало и така търсят “ускорения път” на развитие.
цитирай
11. podvodni - Въпреки всичко човечеството е у...
18.09.2010 21:12
Въпреки всичко човечеството е уникално по своят вид. Малко са разумните форми на живот във Вселената надарени с божествена искра. Разумните форми на живот са разделени на две - материално технически и духовни. И в двете групи има цивилизации на по-ниско, като нашето или по-високо ниво на развитие. Най-високо ниво в йерархията на Вселената са духовно развитите. Докато техническите развити имат определена степен на развитие до която могат да достигнат, но не по-високо. Такива са законите на Всемира.
Човечеството има привилегията да спада към духовната група по своята същност. Интересното е, че в момента се провежда огромен експеримент за комбиниране на духовният и техническият напредък. Целта е технически развитите цивилизации да разкрият механизма за преминаване на границата на своето развитие поставена във Вселената, посредством комбиниране на духовност и материализъм. Своего рода прегазване на закона. Обаче това по Вселенските закони се води директно вмешателство в развитието на дадена цивилизация. Утежняващото в случая е, че ние сме по-слабо развита духовно и технически.
цитирай
12. rebellion - Въпреки всичко човечеството е у...
18.09.2010 21:19
podvodni написа:
Въпреки всичко човечеството е уникално по своят вид. Малко са разумните форми на живот във Вселената надарени с божествена искра. Разумните форми на живот са разделени на две - материално технически и духовни. И в двете групи има цивилизации на по-ниско, като нашето или по-високо ниво на развитие. Най-високо ниво в йерархията на Вселената са духовно развитите. Докато техническите развити имат определена степен на развитие до която могат да достигнат, но не по-високо. Такива са законите на Всемира.
Човечеството има привилегията да спада към духовната група по своята същност. Интересното е, че в момента се провежда огромен експеримент за комбиниране на духовният и техническият напредък. Целта е технически развитите цивилизации да разкрият механизма за преминаване на границата на своето развитие поставена във Вселената, посредством комбиниране на духовност и материализъм. Своего рода прегазване на закона. Обаче това по Вселенските закони се води директно вмешателство в развитието на дадена цивилизация. Утежняващото в случая е, че ние сме по-слабо развита духовно и технически.

Всичко, което се случва, може да бъде скрито от учебниците по история до време, може даже историята в учебника да бъде по поръчка написана, да бъде преиначена тотално, но всичко което става бива записвано в същото време и в невидимите записи на човечеството, то се пази там , и тъй както една чаша вода запомня събитията около нея, които стават, рано или късно след като е било записано и съхранено в паметта, се разбира какво се е случило ! Събитията тогава оживяват като на филм и бъдните поколения притежават и пазят тази космическа памет.
цитирай
13. podvodni - Именно в тази насока са настъпва...
18.09.2010 21:27
Именно в тази насока са настъпващите промени и повишаването на честотата на вибрациите. Повишените вибрации ще спомогнат за отключване на непознати до този моммент области на човешкият мозък. В теи области са заключени и онези познания за които пишеш. Също така с цел спазването на реда и порядъка човечеството и Земята ще получат нова карма (програма). Старата ще бъде отменена.
цитирай
14. rebellion - Именно в тази насока са настъпва...
18.09.2010 21:32
podvodni написа:
Именно в тази насока са настъпващите промени и повишаването на честотата на вибрациите. Повишените вибрации ще спомогнат за отключване на непознати до този моммент области на човешкият мозък. В теи области са заключени и онези познания за които пишеш. Също така с цел спазването на реда и порядъка човечеството и Земята ще получат нова карма (програма). Старата ще бъде отменена.

Баба Ванга каза : Аз - Той. Ние - Той. Ние това е Той, който отново се връща при нас, както беше обещал. Всички апостоли сега са в движение, всички апостоли са на Земята, тъй като времето на Свети Дух настъпи. Но най-голямата мисия се падна на апостол Андрей. Той подготвя пътя Христов, както му е повелил"
цитирай
15. taidzi - За мен е чест да публикувате мой п...
18.09.2010 22:05
За мен е чест да публикувате мой постинг .
цитирай
16. rebellion - За мен е чест да публикувате мой п...
18.09.2010 22:08
taidzi написа:
За мен е чест да публикувате мой постинг .

Надявам се нямаш против . Много ми хареса и не се поколебах да го постна . Бъди здрав !
цитирай
17. анонимен - БОГ С НАМ ! АМИН !
18.09.2010 23:53
БОГ С НАМ ! АМИН !
цитирай
18. semtomovi - За мен най-големия въпрос е бил...
19.09.2010 03:26
... какво ме чака след смъртта.
Но Господ удоволетвори частично любопитството ми като ми прати ППС през 1989 г. в Болница. Не че беше приятно. Но вече знам до някъде как става отделянето на Душата и до къде стига (поне до Кълбото се оправих, пък натам не мога да ви кажа)
цитирай
19. rebellion - . . . какво ме чака след смъртта. Но ...
19.09.2010 08:52
semtomovi написа:
... какво ме чака след смъртта.
Но Господ удоволетвори частично любопитството ми като ми прати ППС през 1989 г. в Болница. Не че беше приятно. Но вече знам до някъде как става отделянето на Душата и до къде стига (поне до Кълбото се оправих, пък натам не мога да ви кажа)

Въпросът за след смъртта е важен, но не е единствен ! Нещата са взаимосвързани !
цитирай
20. raders - Не ми стана ясно какво общо има пр...
19.09.2010 11:33
Не ми стана ясно какво общо има произхода и формирането на вселената с домогванията на човешкото общество и очакваните промени в неговото съзнание. Това са толкова различни неща, че комбинирането им е някак си странно. Напоследък забелязвам много екзотично мислещи се опитват да я играят тази игра. Само че не се получава. Истината е, че човешкото общество няма нищо общо с развитието на вселената, нито вселената с човешкото общество, доколкото планетата Гея е прашинка в Сахара по отношение на останалия свят. Тук се играе и с ролята на Демиурга, без да е съвсем ясно има ли изобщо такъв; по принцип би трябвало да Го има, защото много неща просто не могат да бъдат обяснени със случайност; дори физическите константи са изчислени максимално точно, което едва ли е случайно. Но и Той, ако Го има, едва ли, изобщо е наясно, че някъде там из милиардите Галактики и планетни системи, за които си вменява отговорност, има една планета Гея, на която аборигените са по-специални. Прелитайки на Сахара един пилот, не би могъл да знае, че долу на някаква прашинка съществува някаква инфузория, която е оправила поглед към Него. Човечеството, разбира се, ще изчезне някога, без това по никой начин да се отрази на вселената, и то ще е много по-рано от самата нея, за която дори няма все още изградена теория дали е отворена или затворена - тоест - циклична. Но човешкото общество безпорно ще се промени мисловно, също и физически, само че то няма да е никак бързо; това са глупости, дето някои лансират идеята за рязка промяна през 2012 г. Резки промени в човешката история до сега не са регистрирани; няма и да бъдат.
Поздрави.
цитирай
21. rebellion - Не ми стана ясно какво общо има пр...
19.09.2010 12:12
raders написа:
Не ми стана ясно какво общо има произхода и формирането на вселената с домогванията на човешкото общество и очакваните промени в неговото съзнание. Това са толкова различни неща, че комбинирането им е някак си странно. Напоследък забелязвам много екзотично мислещи се опитват да я играят тази игра. Само че не се получава. Истината е, че човешкото общество няма нищо общо с развитието на вселената, нито вселената с човешкото общество, доколкото планетата Гея е прашинка в Сахара по отношение на останалия свят. Тук се играе и с ролята на Демиурга, без да е съвсем ясно има ли изобщо такъв; по принцип би трябвало да Го има, защото много неща просто не могат да бъдат обяснени със случайност; дори физическите константи са изчислени максимално точно, което едва ли е случайно. Но и Той, ако Го има, едва ли, изобщо е наясно, че някъде там из милиардите Галактики и планетни системи, за които си вменява отговорност, има една планета Гея, на която аборигените са по-специални. Прелитайки на Сахара един пилот, не би могъл да знае, че долу на някаква прашинка съществува някаква инфузория, която е оправила поглед към Него. Човечеството, разбира се, ще изчезне някога, без това по никой начин да се отрази на вселената, и то ще е много по-рано от самата нея, за която дори няма все още изградена теория дали е отворена или затворена - тоест - циклична. Но човешкото общество безпорно ще се промени мисловно, също и физически, само че то няма да е никак бързо; това са глупости, дето някои лансират идеята за рязка промяна през 2012 г. Резки промени в човешката история до сега не са рагистрирани; няма и да бъдат.
Поздрави.

Най-важното, което ти убягва е , че всичко във Вселената е взаимосвързано . Няма аборигени и развити , разликата я правим ние в съзнателните си представи !
цитирай
22. raders - Не ми стана ясно какво общо има пр...
19.09.2010 13:49
rebellion написа:
raders написа:
Не ми стана ясно какво общо има произхода и формирането на вселената с домогванията на човешкото общество и очакваните промени в неговото съзнание. Това са толкова различни неща, че комбинирането им е някак си странно. Напоследък забелязвам много екзотично мислещи се опитват да я играят тази игра. Само че не се получава. Истината е, че човешкото общество няма нищо общо с развитието на вселената, нито вселената с човешкото общество, доколкото планетата Гея е прашинка в Сахара по отношение на останалия свят. Тук се играе и с ролята на Демиурга, без да е съвсем ясно има ли изобщо такъв; по принцип би трябвало да Го има, защото много неща просто не могат да бъдат обяснени със случайност; дори физическите константи са изчислени максимално точно, което едва ли е случайно. Но и Той, ако Го има, едва ли, изобщо е наясно, че някъде там из милиардите Галактики и планетни системи, за които си вменява отговорност, има една планета Гея, на която аборигените са по-специални. Прелитайки на Сахара един пилот, не би могъл да знае, че долу на някаква прашинка съществува някаква инфузория, която е оправила поглед към Него. Човечеството, разбира се, ще изчезне някога, без това по никой начин да се отрази на вселената, и то ще е много по-рано от самата нея, за която дори няма все още изградена теория дали е отворена или затворена - тоест - циклична. Но човешкото общество безпорно ще се промени мисловно, също и физически, само че то няма да е никак бързо; това са глупости, дето някои лансират идеята за рязка промяна през 2012 г. Резки промени в човешката история до сега не са рагистрирани; няма и да бъдат.
Поздрави.

Най-важното, което ти убягва е , че всичко във Вселената е взаимосвързано . Няма аборигени и развити , разликата я правим ние в съзнателните си представи !


Най-важните неща във вселената по никой начин не са свързани с наличието на човека на Гея. Свързващо звено е само гравитацията, при положение, че вселената е циклична.
цитирай
23. pomiqrat - Земята винаги се е променяла и ще се ...
19.09.2010 14:04
Земята винаги се е променяла и ще се променя докато един ден не изчезне.

НЕ НА РЕЛИГИЯТА В ОБЩЕСТВОТО. НАЙ-СМЪРТОНОСНОТО ОРЪЖИЕ УНИЩОЖИЛО СТОТИЦИ МИЛИОНИ ХОРА ПО ЗЕМЯТА!!!
цитирай
24. анонимен - ?!
19.09.2010 15:36
Леле! Ами разбира се, че вселената няма много общо с човека! Радерс е напълно прав/а! Егати антропоцентризмът! Задайте си този въпрос: какво ще й стане на вселената ако утре човекът изчезне? Ами, най-вероятно нищо.

Като прочетох първото изречение на поста реших, че ще е нещо забавно, а то се оказа някаква псевдо-проповед е наченки на късно средновековни идеи. Аман от дървени философи, вместо да си чешете езиците, 'земете прочетете някоя книга по въпроса.

Трябва да призная, че не прочетох целия текст - нямах нерви. Но ми се струва, че говори за някаква абстракция на ценности, в които сега има срив. Клишета, клишета.. Няма срив на никакви ценности! Всяко поколение, всяка епоха ако щете, има различно разбиране за света и винаги някакви несхватливи хора интерпретират това като апокалиптична доктрина. Не е вярно просто.

П.П. Знае се как е възникнала вселената. Това не е тайна; заради това и реших, че постът ще е подигравателен.
цитирай
25. dimitarf - единствения начин да устоиш на изкушението е първо да му се отдадеш..
20.09.2010 22:42
podvodni написа:
Разбира се. Без засилването на егоцентризма и егоизма като движещи сили на прогреса и напредъка, а най-вече на пазарната система отдалечаването от пробуждането не би било успешно. В насаждането на егоцентризма като ценностна система са впрегнати абсолютно всички институции, от медии та до образование. И най-странното е че, това се води за християнска добродетел. А в същност във всички религии с изключение на юдаизма е застъпено социалното начало и поведение. Ако наистина се замислим християнството е своего рода социализъм. Същото важи и за мосюлманството, будизма и др. Както писах единственото изключение е юдаизма. То именно за това и всички илюминати и световната олигархия са талмудисти и юдаисти.

да да, да така така
после преценяваш, приемаш и действаш
цитирай
26. dimitarf - дам, вселената няма нищо общо с нас, ние имаме общо с вселената
20.09.2010 22:46
анонимен написа:
Леле! Ами разбира се, че вселената няма много общо с човека! Радерс е напълно прав/а! Егати антропоцентризмът! Задайте си този въпрос: какво ще й стане на вселената ако утре човекът изчезне? Ами, най-вероятно нищо.

Като прочетох първото изречение на поста реших, че ще е нещо забавно, а то се оказа някаква псевдо-проповед е наченки на късно средновековни идеи. Аман от дървени философи, вместо да си чешете езиците, 'земете прочетете някоя книга по въпроса.

Трябва да призная, че не прочетох целия текст - нямах нерви. Но ми се струва, че говори за някаква абстракция на ценности, в които сега има срив. Клишета, клишета.. Няма срив на никакви ценности! Всяко поколение, всяка епоха ако щете, има различно разбиране за света и винаги някакви несхватливи хора интерпретират това като апокалиптична доктрина. Не е вярно просто.

П.П. Знае се как е възникнала вселената. Това не е тайна; заради това и реших, че постът ще е подигравателен.


същото е като с кучето и бълхите, те не са по него щот то ги иска, те си идват като екстра, покрай козината,
ама има и едни птички, дето си ги спомням да влизат в устата на крокодила, да мезят квото намерат, па той не ги закача, те си чистят, апват, симбиозка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rebellion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 642233
Постинги: 131
Коментари: 549
Гласове: 1703
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930